اصولی که هنگام ورود به اتاق مصاحبه شغلی باید رعایت کنید.

۱-یک مصاحبه شغلی قسمت های مختلفی دارد که باید در هر کدام اصولی را رعایت کنیم تا منجر به موفقیت ما در مصاحبه استخدامی شود یکی از قسمت های مهم مصاحبه استخدامی زمانی که است که وارد اتاق مصاحبه می شویم در این زمان باید اصول و نکاتی بسیار ساده را رعایت کنیم که می توانند منجر به موفقیت ما در مصاحبه استخدامی شوند.
۲-محکم و با صلابت راه بروید.
۳-زمانی که وارد اتاق مصاحبه استخدامی می شوید اولین چیزی که در شما دیده می شود پس از ظاهر شما نحوه راه رفتن است سعی کنید خوب و عالی و محکم حرکت کنید استوار قدم بردارید راه رفتن شما می تواند نشانی از اعتماد به نفس شما باشد.
۴-سلام کنید.
۵-وقتی وارد اتاق مصاحبه شدید حتماً با صدای مناسب سلام کنید بگونه ای که مصاحبه کننده صدای سلام شما را بشنود.
۶-ترجیحاً برای دست دادن پیش دستی نکنید.
۷-ترجیح این است که اگر مصاحبه کننده دستش را به سمت شما دراز کرد شما هم با او دست بدهید.
 ۸-برای نشستن اجازه بگیرید.
۹-وقتی به سمت صندلی مشخص شده حرکت کردید در صورتی که مصاحبه کننده هنوز شما را تعارف به نشستن نکرده و یا مشغول کار دیگری است برای نشستن اجازه بگیرید می توانید بگویید می توانم اینجا بنشینم؟
۱۰-جایی که گفته می شود بنشینید.
۱۱-خیلی اوقات در اتاق مصاحبه چندین صندلی وجود دارد شما می خواهید بر روی یک صندلی بنشینید اجازه میگیرد و مصاحبه کنند می گوید بفرمایید اینجا، در این زمان حتماً بر روی صندلی پیشنهاد شده بنشینید و نگویید ممنون همین جا خوب است شما فعلا در اتاق مصاحبه هستید و باید به صحبت های مصاحبه کننده اهمیت بدهید.

دیدگاه کاربران

برای ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید